Veel gestelde vragen

Afhalen met bestelnummer (online bestelling geplaatst):

Wanneer je een bestelling plaatst bij Pi Store kun je er voor kiezen om jouw bestelling te laten bezorgen of op te halen. Als je online besteld en kiest voor de verzendoptie "Afhalen in de winkel"  reserveren wij het product voor je. Je weet dus altijd zeker dat jouw bestelling voor je klaarstaat. Je kunt direct online afrekenen met bijvoorbeeld iDeal of andere eventuele betaalmethode's of bij ons in de winkel PINNEN. Om je bestelling af te halen krijg je een mail dat je bestelling klaar ligt. 

Let op: Bij ons in de winkel kun je NIET contant betalen. Alleen betalen met PIN!

Afhalen zonder bestelnummer (niet besteld):

Uiteraard kun je ook zonder online bestelling (reservering) een product bij ons kopen in onze winkel in Eindhoven.
Let wel op: wij kunnen niet garanderen dat het product in de tussentijd niet uitverkocht is. Betaalde orders gaan voor.

Bezorgen en verzendkosten:

Bij Pi Store kun je altijd voor gratis verzending kiezen. Bij verzendmethode's staat een optie: Gratis via Envelopzending (niet traceerbaar). Dat is de gratis optie. 
Zodra je iets besteld hebt wat niet in een envelopzending past, dan maken wij er een GLS pakket van, Zo blijft de verzending gratis voor je!

Eventuele extra opties:

  • Envelopzending standaard (gratis verzending)
  • PostNL pakket Standaard (€2.95)
  • PostNL pakket Aangetekend (€3.95)
  • Afhalen in Eindhoven (€0.00)

Bezorging:

Envelopzending PostNL (ontraceerbaar, kan langer duren) 
GLS pakket (levering meestal de volgende werkdag)
PostNL (levering de volgende werkdag) 
PostNL naar BELGIË: (meestal minimaal 2 werkdagen)
Overige landen (levering meestal minimaal 2 werkdagen)

Voor de meeste artikelen geldt:

Van maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur besteld, de volgende dag al in huis. Bestellingen die op vrijdag na 17.00 uur en in het weekend geplaatst worden, worden gewoonlijk op dinsdag geleverd.

GLS levert niet op zaterdag maar wel op maandag. 
PostNL levert brievenbuspost niet op maandag maar wel op zaterdag.

Tijdens het bestellen, maakt je zelf een keuze uit verschillende bezorgopties. De meeste voorradige artikelen heb je de volgende dag al in huis. Ook als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is dan worden de voorradige artikelen al verzonden. 

Je ontvangt van ons een e-mail wanneer de bestelling is verzonden. Bestellingen voor de Waddeneilanden hebben soms  - i.v.m. de boottocht - 1 à 2 dagen vertraging. Ook kan de bezorgdag afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

Ben je niet thuis? 

Wanneer je onverwacht niet thuis bent als jouw bestelling wordt aangeboden, dan geven we deze af bij jouw buren. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger van PostNL of GLS een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. 

Deellevering

Wanneer één of meerdere artikelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn, dan zal de levering bestaan uit meerdere delen. Alle voorradige artikelen worden direct geleverd. De overige artikelen zo spoedig mogelijk. Wenst je dit niet, dan graag even contact opnemen met onze klantenservice. 

Hoe lang is de bedenktermijn?

Je hebt recht op 90 dagen bedenktijd. Mocht er binnen die 90 dagen iets gebeuren zoals niet tevreden met het aangekochte product dien je een RMS code aan te vragen.  Dit kan door middel van een e-mail te sturen naar: info@pistore.nl.
Hierna krijg je van ons een RMS Code waarmee je het product/producten retour kunt sturen.
 
ZONDER EEN RMS CODE = GEEN RETOUR! 

Volg de onderstaande stappen als je een aankoop retour wilt sturen:

1. Voor een retour aan te melden:

  • Mail naar info@pistore.nl  
  • Zet de volgende gegevens in de mail:

    Bestelnummer:
    Naam:
    Adres gegevens:
    Probleem: 
    Gewenste oplossing:

  • Na het maken van een e-mail bericht en deze verstuurd te hebben naar: info@pistore.nl krijg je een bericht van de klantenservice. Hierin staat je retournummer (RMS Code) Hierna kun je het item zorgvuldig verpakken en terugsturen naar ons op de volgende manier:

Pi Store 

RMS-code: ……….. 

Tarasconweg 7 

5627 GB Eindhoven

Nadat wij je retourzending ontvangen hebben krijg je een e-mail dat deze hier ontvangen is. Wij gaan aan de gang met je retourzending om deze zo goed en zo snel mogelijk volgens de gewenste oplossing te verwerken.  

Zijn de verzendkosten voor mij? 

Indien je zelf van de koop afziet, dus wanneer je een product of meerdere niet meer wenst, dan zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.
(Let op, indien je product daadwerkelijk defect is krijg je de retourkosten vergoed! Dit geldt alleen als wij het product om moeten ruilen voor een nieuw product, indien het product nog te repareren is zijn de retourkosten voor jezelf.)

Wat moet ik doen als een product kapot is?

Wanneer je product niet meer werkt, problemen geven of als er iets anders mee aan de hand is dan kun je deze in veel gevallen terugsturen. Indien defect graag mailen naar: info@pistore.nl.Wij zorgen er dan voor dat je een code krijgt waarmee je je product terug kunt sturen. Zie bovenstaand. 

Indien u een Android Media Speler retourneert naar ons vergeet dan niet om alle toebehoren (kabels, voeding, toebehoren) mee te sturen als u een terugbetaling wenst. 

Gevolgen van de herroeping:

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 90 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 90 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons of aan Pi Store, Tarasconweg 7, 5627 GB Eindhoven terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 90 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening en je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen dat het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 90 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 90 dagen ná de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons:

Pi Store , Tarasconweg 7, 5627 GB Eindhoven via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. 

Wat zijn de voorwaarden op de garantie van Pi Store?

Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product aan hetgeen moet voldoen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Ook wanneer je een beroep op deze garantie wilt doen, kun je bij ons terecht. Als verkoper blijven wij te allen tijde jouw aanspreekpunt. Een fabrieksgarantie zal geen afbreuk doen aan je wettelijke rechten.

LET OP: De rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer je zelf veranderingen aanbrengt op geleverde producten. Dit geldt zowel voor hard- als software.
Hoe kan ik deze punten gebruiken?
In het winkelmandje kun je aangeven hoeveel punten je wil gebruiken bij de huidige bestelling. Ook zie je daar hoeveel punten je verdiend hebt door het plaatsen van de bestelling. Die punten kunnen bij de volgende bestelling worden verzilverd.
Hoe spaar ik punten?

Als Pi Member spaar je 5% bij iedere aankoop. Voor iedere €2 die je besteedt in onze webshop ontvang je dus 1 spaarpunt ter waarde van €0,10. Door onze nieuwsbrieven en social media kanalen in de gaten te houden blijf je op de hoogte van de acties omtrent het spaarsysteem waarmee je vervolgens extra punten kunt sparen.

Hoe wordt ik een Pi member?

Bij het aanmaken van een account op onze website word je vanzelf een Pi  member. Het aanmaken van een account doe je hier.

Prijs product X Gespaarde punten Gespaarde korting
€2 1 €0,10
€5,- 2 €0,20
€10,-  5 €0,50 
€20,- 10  €1,00 
€75,-   37 €3,70
€150,- 75 €7,50
Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?
Bekijk het aantal gespaarde punten op jouw Pi member account onder het kopje ‘My Reward Points’. Daar vind je het totale overzicht van jouw uitgegeven en gespaarde punten.
 
Hoe word ik een Pi  member?

Bij het aanmaken van een account op onze website word je vanzelf een Pi  member. Het aanmaken van een account doe je hier.

Kan ik de spaarpunten ook gebruiken in de fysieke winkel?
Dat is momenteel niet mogelijk. De spaarpunten kunnen alleen in de online shop worden gespaard en uitgegeven.

Welkom bij de webshop van Pi Store: gemakkelijk, voordelig, veilig en snel winkelen wanneer het je uitkomt!

Het online bestellen/kopen van een artikel gaat als volgt:

  • Plaats de gewenste artikel(en) in je winkelwagen
  • Klik in de winkelwagen op de knop "afrekenen"
  • Vul al je gegevens juist in (vergeet je huisnummer niet)
  • Kies nu voor de gewenste verzendmethode
  • Kies nu voor de gewenste betaalmethode
  • Controleer je gegevens en wat je wil bestellen en klik op "bestelling afronden"

Als je hebt gekozen voor iDeal dan word je na het plaatsen van de bestelling doorgeleid naar de vertrouwde betaalomgeving van je bank. Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling de orderbevestiging. Na een eventuele betaling ontvang je de factuur per e-mail. Indien dit niet gebeurd neem dan contact met ons op. (Niet ontvangen, check de spambox). Tijdens het bestelproces kun je eventuele (invoer)fouten corrigeren op de overzichtspagina die je ziet na het bestellen. Zo zie je maar, binnen een paar stappen heb je je gewenste artikel besteld en eventueel betaald. Pi Store handelt de bestelling nu verder af. Pi Store neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Betalen

Je kunt bij ons kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDeal                                                                                                     (direct betalen)
  • Billink                                                                                                   (achteraf betalen)
  • AfterPay                                                                                              (achteraf betalen)
  • Bancontact / MisterCash                                                               (direct betalen)
  • Pinnen bij afhalen in onze winkel in Eindhoven                    (kan alleen gekozen worden wanneer de verzendmethode AFHALEN bevat).
  • Op rekening bestellen                                                                   (Zakelijke optie! Factuur binnen 14 dagen betalen).
  • VVV Giftcard                                                                                     (alleen online GiftCard, papieren versie opsturen naar info@pistore.nl)

 

iDeal:

Betalingen met iDEAL zijn veilig voor consument en leverancier. Tijdens het betaalproces word je naar een beveiligde betaalomgeving geleid. Hier moet je vervolgens je bank kiezen om via internetbankieren te betalen. Het bedrag wordt direct afgeschreven. Dit is de eenvoudigste en snelste manier om te betalen voor je bestelling.

Billink:

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld. Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode of je bestelling afbreken.

AfterPay:

Met AfterPay kun je achteraf betalen na ontvangst. Nadat je AfterPay hebt geselecteerd als betaalmethode wordt er gevraagd om enkele gegevens in te vullen die AfterPay nodig heeft voor een correcte betaalafwikkeling. Aan de hand van de bestelgegevens die je hebt ingevuld doet AfterPay een snelle gegevenscheck. Na afronding van deze gegevenscontrole, rond je het bestelproces af door op ‘bevestigen’ te klikken. Vervolgens wordt je bestelling door Pi Store verzonden naar het geselecteerde adres. Na ontvangst kun je je bestelling zien, ervaren en eventueel retourneren. Na ontvangst van je bestelling ontvang je van AfterPay per mail een betaaloverzicht. Je kunt nu gemakkelijk het orderbedrag betalen door middel van overschrijving of door te klikken op de betaalbutton in de digitale factuur en te kiezen voor iDEAL. De tijdsduur waarbinnen je het bedrag dient te voldoen bedraagt 14 dagen.

Bancontact / MisterCash:

De website vraagt je een aantal gegevens die op je betaalkaart staan in te vullen op de website.

  • Het kaartnummer is het nummer van 16 tot 19 cijfers. Dit mag je gegroepeerd of zonder spaties ingeven.
  • De vervaldatum van de kaart in datum en jaar (telkens 2 cijfers)
  • De naam van de kaarthouder (in hoofdletters)

Pinnen bij afhalen in onze winkel in Eindhoven:

Je kunt bij ons in de winkel pinnen, wij zijn gestopt met contant dus wij werken alleen met PIN betalingen in onze winkel.
Onze winkel zit gevestigd in:

Pi Store
Tarasconweg 7
5627 GB Eindhoven

Op rekening bestellen:

Alle zakelijke klanten kunnen bij ons kiezen om op rekening te bestellen. Dit is een zakelijke betaalmethode waardoor de bestelling direct verzonden kan worden (indien de producten in voorraad zijn). Mochten er andere problemen voorkomen dan hoor je dit optijd van ons.
De fatuur wordt per e-mail verzonden en dient binnen 14 dagen betaald te zijn. Mocht dit niet lukken kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

VVV GiftCard:

Het is mogelijk om bij ons met een VVV GiftCard te bestellen, wel alleen de echte GiftCard kaarten. Deze beschikken over een online code die je bij betaalmethode VVV kunt invoeren. Je wordt doorgelinkt naar een apart betaalscherm  waar je die code kunt invullen. De papieren varianten kun je helaas niet invullen omdat deze niet beschikken over een online code. Je kunt deze papieren bonnen wel naar ons opsturen zodat wij er een online code van kunnen maken.

 

Wij leveren onze producten in de volgende landen:

  1. Nederland
  2. België
  3. Duitsland
  4. Frankrijk
  5. Italië
  6. Luxemburg

Betalen op rekening

Alleen mogelijk voor zakelijke klanten met een geldig BTW nummer. Betaaltermijn 14 dagen. Bestellingen kunnen gemaild worden naar info@pistore.nl.
Wij accepteren alle vormen van bestellingen, op basis van inkoopnummers, offerte aanvragen, bestellingen per email conversatie, enz...
Mogelijk voor bedrijven, instellingen, scholen en stichtingen enz. Indien twijfel aarzel niet om contact op te nemen.

040-3046095 & info@pistore.nl 

BTW vrij bestellen

Bij Pi Store hebben we een speciale functie ingebouwd zodat Belgische ondernemingen met een Belgisch BTW-nummer automatisch BTW vrijstelling krijgen. Geen extra handelingen dus, want deze BTW aftrek gaat automatisch wanneer je als Belgisch bedrijf tijdens de check-out bij ‘btw’ je Belgische BTW-nummer invult.

De consument betaalt bij Pi Store standaard 21% BTW. Enkel bedrijven kunnen BTW-vrijstelling verkrijgen. Echter, omdat Pi Store van oorsprong Nederlands bedrijf is, kunnen alleen Belgische bedrijven BTW vrijstelling aanvragen. Dit komt dus omdat je dan een bestelling plaats bij een Nederlandse webshop.
Vergeet dus vooral niet bij de check-out als Belgisch bedrijf je BTW-nummer in te voeren.

Let op: Dit geldt dus niét voor de Nederlandse en Belgische consument of voor Nederlandse bedrijven.

Jazeker, wij hebben verschillende producten in ons assortiment geschikt voor kinderen.
Zo hebben we bijvoorbeeld LittleBits speciaal om kinderen te leren omgaan met elektronica en programmeren.
 
Neem eens een kijkje bij onze Educatief categorie:
 
 

Wij krijgen sinds de release van de RFXtrx433XL merkbaar meer retouren van klanten met de melding dat hun RFXtrx defect is (de rode led blijft dan branden).

Dit betreft dan 99% van de gevallen een flash procedure in combinatie met Domoticz die kennelijk nog wel eens fout gaat en af en toe een melding van een klant die een verkeerde RFXtrx433E firmware in een RFXtrx433XL probeerde te flashen.

Resultaat was in alle gevallen een hangende RFXtrx433XL met de rode LED constant aan. De klant heeft in deze gevallen de instructies niet goed gelezen.

Hier vindt u alle informatie betreffende de RFXtrx transceivers: http://www.rfxcom.com/epages/78165469.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/78165469/Categories/Downloads

U kunt hem zelf repareren door hoofdstuk 20 te lezen van de handleiding: http://www.rfxcom.com/WebRoot/StoreNL2/Shops/78165469/MediaGallery/Downloads/RFXtrx_User_Guide.pdf

  • Waar kan ik inspiratie vinden voor projecten die ik zou kunnen uitvoeren met de Raspberry Pi?
    Op onze Facebookpagina delen wij veel projecten uit binnen- en buitenland en op allerlei verschillende gebieden. Verder zijn er nog website zoals Raspberrypi.org en hackster.io waar ook veel projecten op worden gedeeld.

  • Wat kan ik als beginner met de Raspberry Pi?
    Als beginner heb je de keuze om te beginnen met een voorgeïnstalleerd setje naar keuze, of een starterkit te kopen. Als je zelf echt een apart project wil gaan maken en hierbij bijvoorbeeld wil leren programmeren of eigen programma's wil schrijven, is het goed om een kant en klaar startpakket aan de schaffen met een startergids erbij.

  • Wat kan ik als gevorderde met de Raspberry Pi?
    Heb je al meerdere projecten gedaan met de Raspberry Pi en kent programmeren voor jou geen grenzen? Dan zijn de mogelijkheden echt gigantisch. Op internet staan duizenden gave projecten en op onze Facebookpagina verzamelen we ze ook!

  • Wat kun je met de Raspberry Pi doen als je van gamen houdt?
    Het meest populaire project onder gamers is het maken van een Retro Pie. Een Retropie is een Console Emulator die ervoor zorgt dat jij oude spellen weer kunt spelen. Denk aan spellen zoals Super Mario, Streetfighter of Final Fantasy.

  • Wat zijn projecten om uit te voeren met je Raspberry Pi?
    Er zijn duizenden projecten die onmogelijk zijn om allemaal te benoemen, maar er zijn wel enkele populaire voorbeelden: maak van je Raspberry Pi een mediacenter, stuur er je huis mee aan, maak er een desktop computer van, maak er een gameconsole van of maak muziek met de Raspberry Pi. Dit is slechts een greep uit de leuke projecten met de Raspberry Pi.

  • Zijn er ook projecten voor kinderen te vinden?
    Uiteraard. Op LittleBits.cc vind je alle projecten die gerelateerd zijn aan de LittleBits producten. Verder heeft ons Adafruit assortiment ook een uitgebreid aanbod voor kinderen. Ook Makeblock is erg leuk voor kinderen en om in klaslokalen te gebruiken. Wij verkopen ook kant en klare kits waar je meteen mee aan de slag kan!
  • Hoe kan ik beginnen met Domotica op mijn Raspberry Pi?
    De eerste keuze die je zou moeten maken is of je met Domoticz (433MHz frequentie) of met Z-wave wil gaan werken. Deze twee opties zijn opties als het gaat om de sensors en schakelaars. Het voordeel van de 433 MHz producten is dat deze goedkoper zijn, maar het nadeel is dat er geen tweeweg communicatie is (wat berekent dat er geen garantie is voor het ontvangen en verwerken van commando's). De Z-Wave producten hebben wel tweeweg communicatie en codering waardoor het betrouwbaarder is (de opdrachten worden altijd doorgestuurd totdat ze bij de juiste ontvanger zijn aangekomen).

  • Wat is Domotica?
    Domotica is de elektronische communicatie tussen elektrische toepassingen in en om de woning van iemand. Domotica zorgt ervoor dat een huis geautomatiseerd kan worden. De formele definitie is: Domotica omvat alle apparaten en infrastructuren in en rond woningen die elektronische informatie gebruiken voor het meten, programmeren en sturen van functies ten behoeve van bewoners en dienstverleners.

  • Wat is Domoticz?
    Domoticz is een gratis open-source home automation software voor (o.a.) op de Raspberry Pi. Deze software zorgt ervoor dat je Raspberry Pi kan communiceren met apparaten zoals sensoren en schakelaars. Goed om te weten is dat Domoticz met bijna alle denkbare home automation producten werkt via de 433 MHz band. Bovendien ondersteunt Domoticz de Z-Wave standaard, en alle producten die via dat protocol werken, volledig. De software is gebaseerd op Linux.

  • Wat is Z-Wave?
    Z-Wave is een draadloos protocol dat ideaal is voor toepassingen in huisautomatisering (domotica). Het is een universeel uitwisselbaar systeem met verschillende Z-Wave producten zoals schakelaars en sensoren. Z-Wave maakt het dus mogelijk om apparaten met elkaar te laten communiceren.

  • Wat kan ik met Domotica?
    De wereld van Domotica biedt oneindig veel mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan het aan/uitschakelen van lichten, het regelen van temperatuur, het regelen van verwarming, toegangscontrole, sturen van gordijnen en het beheren van audiosystemen. Er zijn ideeën zat!
  • Hoe installeer ik een besturingssysteem op mijn Raspberry Pi?
    De meest simpele manier om een besturingssysteem op de Raspberry Pi (dus op de SD-kaart) te zetten, is via NOOBS. Noobs is gemakkelijk te installeren en vraagt bij het opstarten welk besturingssysteem je wil. Je kunt dan uit verschillende besturingssystemen kiezen.
     
  • Moet je kunnen programmeren om gebruik te kunnen maken van de Raspberry Pi?
    Nee hoor, dat hoeft niet. Speciaal voor iedereen die geen verstand heeft van programmeren en de uitdaging niet wil aangaan, hebben wij plug & play setjes beschikbaar. Je vind deze setjes op deze pagina.
     
  •  Verkopen jullie ook kant en klare setjes?
    Wij verkopen inderdaad veel kant en klare setjes die je alleen nog maar aan hoeft te sluiten. De rest is al voor je gedaan. Speciaal voor starters of voor iedereen die alles in een pakket wil ontvangen. Alle kant en klare setjes vind je hier: kant en klare setjes
     
  •  Welke accessoires zijn er voor de Raspberry Pi?
    Er zijn ongelofelijk veel accessoires beschikbaar voor de Raspberry Pi. Hiervoor kun je het beste gewoon rondkijken bij accessoires op onze webshop. Voor iedereen is er wel iets passends beschikbaar.
  • Kunnen jullie helpen met het installeren van images/besturingssystemen?
    We kunnen je altijd proberen te helpen, maar mocht je hier nou geen ervaring mee hebben is het beter om een voorgeïnstalleerd SD-kaartje bij ons te kopen. Dan bespaar je jezelf veel tijd en moeite.
     
  • Wat is een image?
    Een image is een computerbestand waarin een exacte kopie van een opslagmedium, zoals een harde schijf, een cd of een dvd, is opgeslagen. Het bevat alle informatie die nodig is om de structuur en gegevens van het medium opnieuw te construeren, zoals de bestanden, de bestandsstructuur en meta-informatie. Een image verschilt hierin met een gewone back-up waarbij alleen de bestanden worden overgenomen. Het bewaren van de structuur en integriteit van de gegevens is bij een image meer verzekerd.
     
  • Welke besturingssystemen zijn er?
    Er zijn redelijk veel besturingssystemen, maar de meest bekende zijn Raspbian, KODI, LibreELEC, NOOBS en Windows IOT 10. Elk besturingssysteem is weer het beste in zijn soort en dient dan ook verschillende doelen. Je zult zelf op onderzoek uit moeten gaan om te kunnen bepalen welk besturingssysteem het beste bij jou past.

Hoe vervelend het ook is, het kan uiteraard niet zijn dat iedere klant 100% tevreden is, hoe graag we dat ook zouden willen.
Mocht er nu iets zijn wat je aan ons kwijt wilt, aarzel niet, wij helpen graag in goede maar ook in slechte tijden.
We staan voor je klaar met onze service en productkennis.

Indien je een klacht over ons, website, producten enz hebt, dan horen wij dit graag. 

Graag per e-mail via: info@pistore.nl maar telefonisch mag natuurlijk ook: 040-3046095.

Neem voor overige vragen contact met ons op